how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן יכול להיות חזה עוף מופשר במקרר? מדריך להכנת העוף שלך

כמה זמן יכול להיות חזה עוף מופשר במקרר? מדריך להכנת העוף שלך

2023-06-22 15:24:00+02:00

מהם חיי המדף של חזה עוף מופשר?

בכל הנוגע לבטיחות מזון, חשוב לדעת כמה זמן יכול להיות חזה עוף מופשר במקרר. חיי המדף של חזה עוף מופשר תלויים בטמפרטורת המקרר ובאופן ההפשרה שלו. בדרך כלל, חזה עוף מופשר יכול להישמר במקרר עד ארבעה ימים.

איך להפשיר חזה עוף

כשזה מגיע להפשרת חזה עוף, יש כמה שיטות שונות שבהן אתה יכול להשתמש. הדרך הטובה ביותר להפשיר חזה עוף היא להכניס אותו ללילה במקרר. שיטה זו היא הבטוחה ביותר ותבטיח כי חזה העוף יופשר בצורה אחידה. ניתן גם להפשיר חזה עוף במים קרים. לשם כך, הניחו את חזה העוף בשקית ניתנת לסגירה חוזרת והטבלו אותו במים קרים. החליפו את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שחזה העוף יופשר באופן שווה.

כיצד לאחסן חזה עוף מופשר

לאחר שחזה העוף מופשר, חשוב לאחסן אותו כראוי. מניחים את חזה העוף בשקית אטומה או בכלי אטום ומאחסנים אותו במקרר. ודא שחזה העוף מאוחסן בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס או מתחת.

איך מכינים חזה עוף מופשר

לאחר שחזה העוף מופשר, הגיע הזמן להכין אותו לבישול. התחל בטפיחת חזה העוף עם נייר סופג. זה יעזור לחזה העוף להתבשל בצורה אחידה ולמנוע ממנו להיות רטוב. לאחר מכן, תבל את חזה העוף בעשבים ובתבלינים האהובים עליך. אפשר גם להשרות את חזה העוף בתערובת של שמן, חומץ ועשבי תיבול. זה יוסיף טעם ויעזור לשמור על חזה העוף לח.

אפיית חזה עוף מופשר

אפייה היא אחת הדרכים הקלות והפופולריות ביותר לבשל חזה עוף מופשר. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס ומניחים את חזה העוף על תבנית אפייה. אופים את חזה העוף במשך 25-30 דקות, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס.

צלייה של חזה עוף מופשר

צלייה היא עוד דרך מצוינת לבשל חזה עוף מופשר. מחממים את הגריל לחום בינוני-גבוה ומניחים את חזה העוף על הגריל. צולים את חזה העוף במשך 8-10 דקות, והופכים אותו באמצע הדרך. חזה העוף נעשה כאשר הטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס.

מטגנים חזה עוף מופשר

הקפצה היא דרך מהירה וקלה לבשל חזה עוף מופשר. מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים כף שמן. מניחים את חזה העוף במחבת ומבשלים 8-10 דקות תוך כדי הפוך אותו באמצע. חזה העוף נעשה כאשר הטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן טֶמפֶּרָטוּרָה
אֲפִיָה 25-30 דקות 375°F
צְלִיָה 8-10 דקות חום בינוני-גבוה
מטגנים 8-10 דקות חום בינוני-גבוה

לדעת כמה זמן חזה עוף מופשר יכול להיות במקרר וכיצד להכין אותו לבישול חיונית לבטיחות המזון. מפשירים את חזה העוף במקרר למשך הלילה או במים קרים ומאחסנים אותו במקרר בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס ומטה. כשמגיע הזמן לבשל את חזה העוף, מייבשים אותו ומתבלים בעשבי תיבול ותבלינים. אתה יכול לאפות, לצלות או להקפיץ את חזה העוף עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס. בעזרת הטיפים הללו תוכלו להכין בבטחה ובקלות חזה עוף טעים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן