how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף במקפיא?

כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף במקפיא?

2023-06-17 21:35:00+02:00

מהם חיי המדף של חזה עוף במקפיא?

כשזה מגיע לאחסון עוף, המקפיא הוא החבר הכי טוב שלך. אבל כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף במקפיא? התשובה תלויה איך אתה מאחסן אותו. בדרך כלל, עוף גולמי ניתן לאחסן במקפיא עד תשעה חודשים, בעוד שעוף מבושל ניתן להקפיא עד ארבעה חודשים. כשמאחסנים עוף במקפיא, חשוב לעטוף אותו היטב בכלי אטום או בשקית מקפיא. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא, שעלולה להשפיע על הטעם והמרקם של העוף. חשוב גם לסמן את העוף בתאריך שבו הוא הוקפא כדי שתדע מתי צריך להשתמש בו.

איך להפשיר חזה עוף קפוא

כשמוכנים להשתמש בעוף, חשוב להפשיר אותו כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר להפשיר עוף קפוא היא להכניס אותו ללילה במקרר. זה יאפשר לעוף להפשיר לאט ואחיד, מה שיעזור לשמר את הטעם והמרקם שלו. אם אתם ממהרים, אפשר גם להפשיר עוף במים קרים. מניחים את העוף בשקית אטומה ומטבולים אותו במים קרים. החלף את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהם יישארו קרים. שיטה זו אמורה להימשך כשעה.

איך לבשל חזה עוף קפוא

אם חסר לכם זמן, אפשר לבשל גם חזה עוף קפוא. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להניח את העוף בתבנית אפייה ולכסות אותו בנייר כסף. אופים את העוף ב-350 מעלות צלזיוס למשך כ-45 דקות, או עד שהוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות.

טיפים לאחסון ובישול חזה עוף

כשזה מגיע לאחסון ובישול חזה עוף, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו תמיד לאחסן עוף בכלי אטום או בשקית מקפיא. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא ולשמור על טריות העוף. שנית, תמיד להפשיר עוף במקרר למשך הלילה. זה יעזור לשמר את הטעם והמרקם של העוף. לבסוף, בעת בישול חזה עוף קפוא, הקפידו לכסות אותם בנייר כסף ואפו אותם ב-350 מעלות צלזיוס למשך כ-45 דקות. זה יבטיח שהעוף מבושל ומגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. אחסון ובישול נכון של חזה עוף יכולים לעזור להבטיח שהם בטוחים לאכילה וטעמם נהדר. כדי ללמוד עוד על איך לאחסן ולבשל חזה עוף, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן