how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

2023-06-18 00:17:00+02:00

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן מרק עוף?

מרק עוף הוא אוכל מנחם קלאסי שרבים נהנים ממנו. זוהי דרך מצוינת להשתמש בשאריות עוף וירקות, והיא קלה להכנה. אבל כמה זמן אתה יכול לשמור מרק עוף במקרר? התשובה תלויה איך אתה מאחסן אותו. אם אתה מאחסן אותו בכלי אטום, הוא יכול להחזיק עד ארבעה ימים במקרר. אם מאחסנים אותו בכלי רדוד, יש לאכול אותו תוך יומיים.

איך לדעת אם מרק עוף עדיין טוב

בכל הנוגע לבטיחות מזון, תמיד עדיף לטעות בצד של זהירות. אם אינך בטוח אם מרק העוף שלך עדיין טוב, יש כמה דרכים לדעת. ראשית, בדוק את הריח. אם יש לו ריח רע או חמוץ, עדיף לזרוק אותו. לאחר מכן, בדוק את הצבע. אם המרק שינה את צבעו או בעל מרקם רירי, עדיף לזרוק אותו. לבסוף, בדוק את הטמפרטורה. אם המרק נשכב בטמפרטורת החדר יותר משעתיים, עדיף לזרוק אותו.

טיפים לאחסון מרק עוף

אם אתה רוצה לוודא שמרק העוף שלך יישאר טרי זמן רב ככל האפשר, יש כמה טיפים שאתה יכול לעקוב אחריהם. ראשית, הקפד לקרר את המרק לחלוטין לפני האחסון שלו. אם אתה מכניס אותו למקרר כשהוא עדיין חם, זה יכול לגרום לטמפרטורה במקרר לעלות, מה שעלול להוביל לקלקול מזון. שנית, הקפד לאחסן את המרק בכלי אטום. זה יעזור להרחיק כל חיידק או מזהמים אחרים שעלולים לגרום למרק להתקלקל. שלישית, הקפד לסמן את המרק עם התאריך שבו הוא נעשה. זה יעזור לך לעקוב אחרי כמה זמן הוא היה במקרר. לבסוף, הקפד לאכול את המרק בתוך ארבעה ימים מהכנתו. לאחר מכן, עדיף לזרוק אותו.

האם אפשר להקפיא מרק עוף?

כן, אתה יכול להקפיא מרק עוף. לשם כך, הקפידו לקרר את המרק לחלוטין לפני שמעבירים אותו לכלי אטום. סמן את המיכל בתאריך שבו הוא נעשה והקפיא אותו עד שלושה חודשים. כאשר אתה מוכן לאכול את המרק, הקפד להפשיר אותו במקרר למשך הלילה. לאחר שהוא מופשר, הקפד לחמם אותו ל-165 מעלות צלזיוס לפחות לפני שאוכלים אותו.

סיכום

מרק עוף הוא אוכל מנחם קלאסי שרבים נהנים ממנו. אבל כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר? אם אתה מאחסן אותו בכלי אטום, הוא יכול להחזיק עד ארבעה ימים במקרר. אם מאחסנים אותו בכלי רדוד, יש לאכול אותו תוך יומיים. אם אתה לא בטוח אם מרק העוף שלך עדיין טוב, יש כמה דרכים לדעת. אפשר גם להקפיא מרק עוף עד שלושה חודשים. רק הקפידו לקרר אותו לחלוטין לפני שמעבירים אותו לכלי אטום וסמנו אותו בתאריך שבו הוא נוצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן