how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן בקבוק נוטרילון יכול להיות בחוץ?

כמה זמן בקבוק נוטרילון יכול להיות בחוץ?

2023-06-19 12:57:00+02:00

מה זה נוטרילון?

Nutrilon הוא מותג של פורמולות לתינוקות הפופולרי בקרב הורים ברחבי העולם. הוא נועד לספק את אבות המזון החיוניים שתינוקות צריכים כדי לגדול ולהתפתח. הוא זמין במגוון טעמים וצורות, כולל בקבוקים מוכנים לשתייה, אבקה ותרכיז.

כמה זמן אפשר להשאיר בקבוק נוטרילון בחוץ?

כשמדובר בפורמולה לתינוקות, חשוב להיות מודעים לכמה זמן ניתן להשאיר אותה בחוץ. הסיבה לכך היא שהפורמולה עלולה להתקלקל במהירות, מה שמוביל לסיכונים בריאותיים פוטנציאליים לתינוקך. כלל האצבע הוא שאסור להשאיר בקבוק נוטרילון בחוץ יותר משעתיים. לאחר שעתיים יש לזרוק את הפורמולה ולהכין בקבוק חדש. זה נכון גם לבקבוקים מוכנים לשתייה וגם לנוסחאות אבקה או תרכיז.

מה קורה אם בקבוק נוטרילון נשאר בחוץ במשך זמן רב מדי?

אם בקבוק נוטרילון נשאר בחוץ זמן רב מדי, הוא עלול להזדהם בחיידקים. זה יכול להוביל למגוון סיכונים בריאותיים עבור תינוקך, כולל שלשולים, הקאות וחום. במקרים מסוימים, זה אפילו יכול להוביל למחלות קשות יותר.

כיצד לאחסן נוטרילון

הדרך הטובה ביותר לאחסן נוטרילון היא לשמור אותו במקרר. יש לאחסן בקבוקים מוכנים לשתייה במקרר עד שהם מוכנים לשימוש. כמו כן יש לאחסן פורמולות אבקה ותרכיז במקרר עד שהם מוכנים לשימוש.

השוואה מהירה

סוג של נוטרילון מקסימום פסק זמן
מוכן לשתות 2 שעות
אבקה/תרכיז 2 שעות

חשוב להיות מודעים לכמה זמן אפשר להשאיר בקבוק נוטרילון בחוץ. אם זה נשאר בחוץ זמן רב מדי, זה יכול להיות מזוהם בחיידקים, מה שיוביל לסיכונים בריאותיים פוטנציאליים עבור התינוק שלך. הדרך הטובה ביותר לאחסן נוטרילון היא לשמור אותו במקרר עד שהוא מוכן לשימוש. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן