how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה שוקל אבוקדו בינוני?

כמה שוקל אבוקדו בינוני?

2023-06-12 22:00:00+02:00

מהו אבוקדו בינוני?

אבוקדו הוא פרי פופולרי המשמש בתבשילים ומתכונים רבים. הם מקור מצוין לשומנים בריאים וויטמינים, ומהווים מרכיב עיקרי בדיאטות רבות. אבל כמה שוקל אבוקדו בינוני? האבוקדו מגיע במגוון גדלים, מקטן ועד גדול במיוחד. אבוקדו בינוני הוא בדרך כלל בין 6 ל-8 אונקיות, או 170 ל-227 גרם. זהו הגודל המשמש לרוב במתכונים ולצריכה כללית.

כמה שוקל אבוקדו בינוני בהשוואה לפירות וירקות אחרים?

כאשר משווים משקל של אבוקדו בינוני לפירות וירקות אחרים, חשוב לזכור שגודל הפרי או הירק יכול להשתנות. לדוגמה, תפוח בינוני עשוי לשקול יותר מאבוקדו בינוני, אך תפוח גדול עשוי לשקול פחות. עם זאת, אבוקדו בינוני שוקל בדרך כלל יותר מבננה, תפוז או תפוח בינוני. הוא גם כבד יותר מעגבניה בינונית, פלפל או מלפפון.

השוואה מהירה

אבוקדו בינוני לעומת פירות וירקות אחרים

פירות/ירקות משקל (אוצי) משקל (ג)
אבוקדו בינוני 6-8 170-227
בננה בינונית 4-6 113-170
כתום בינוני 4-6 113-170
תפוח בינוני 4-6 113-170
עגבניה בינונית 3-4 85-113
פלפל בינוני 3-4 85-113
מלפפון בינוני 2-3 57-85

יתרונות תזונתיים של אבוקדו

אבוקדו הוא מקור מצוין לשומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים. הם עשירים בשומנים חד בלתי רוויים, שיכולים לעזור בהורדת רמות הכולסטרול ולהפחית את הסיכון למחלות לב. אבוקדו הוא גם מקור טוב לסיבים, שיכולים לעזור לך לשמור על תחושת שובע ולסייע בעיכול. אבוקדו הוא גם מקור מצוין לויטמינים ומינרלים. הם עשירים בוויטמין K, חומצה פולית וויטמין C. הם גם מקור טוב לאשלגן, מגנזיום וויטמין E.

כיצד לבחור ולאחסן אבוקדו

בבחירת אבוקדו, חפשו אבוקדו מוצקים אך לא קשים מדי. אם הם קשים מדי, הם עלולים לא להבשיל כמו שצריך. אם הם רכים מדי, הם עלולים להיות בשלים מדי. כדי לאחסן אבוקדו, הניחו אותם בשקית נייר ואחסנו אותם בטמפרטורת החדר. זה יעזור להם להבשיל מהר יותר. לאחר שהן בשלות, ניתן לשמור אותן במקרר עד שבוע.

סיכום

אבוקדו בינוני שוקל בדרך כלל בין 6 ל-8 אונקיות, או 170 ל-227 גרם. זה כבד יותר מרוב הפירות והירקות האחרים, כגון בננות, תפוזים, תפוחים, עגבניות, פלפלים ומלפפונים. אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים, ומהווה מרכיב עיקרי בדיאטות רבות. בבחירת אבוקדו, חפשו אבוקדו מוצקים אך לא קשים מדי. לאחסון אבוקדו, הניחו אותם בשקית נייר ואחסנו אותם בטמפרטורת החדר. לאחר שהן בשלות, ניתן לשמור אותן במקרר עד שבוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן