how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » למה אני לא יכול לראות פוסטים של חברים בפייסבוק?

למה אני לא יכול לראות פוסטים של חברים בפייסבוק?

2023-06-09 05:53:00+02:00

מה גורם לפוסטים של חברים לא להופיע בפייסבוק?

האם שמת לב שחלק מהפוסטים של החברים שלך לא מופיעים בפיד החדשות שלך בפייסבוק? זה יכול להיות מתסכל כשאתה מנסה להתעדכן במה שהחברים שלך משתפים, אבל אתה לא יכול לראות את הפוסטים שלהם. אז למה אתה לא יכול לראות את הפוסטים של החברים שלך בפייסבוק? התשובה היא שלפייסבוק יש אלגוריתם שקובע אילו פוסטים יופיעו בפיד החדשות שלך. אלגוריתם זה לוקח בחשבון גורמים כמו תדירות האינטראקציה שלך עם אדם, באיזו תדירות הוא פרסם וכמה לאחרונה הוא פרסם. אם אתה לא מקיים אינטראקציה עם אדם לעתים קרובות, או אם הוא מפרסם לעתים קרובות, ייתכן שהפוסטים שלו לא יופיעו בפיד החדשות שלך.

כיצד לראות פוסטים של חברים בפייסבוק

למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שאתה רואה את הפוסטים של החברים שלך בפייסבוק. הראשון הוא לוודא שאתה מקיים אינטראקציה עם החברים שלך באופן קבוע. זה אומר לעשות לייק, להגיב ולשתף את הפוסטים שלהם. זה יעזור לאלגוריתם של פייסבוק לזהות שאתה מעוניין לראות את הפוסטים שלהם, והוא יופיע בפיד החדשות שלך לעתים קרובות יותר. דרך נוספת לוודא שאתה רואה את הפוסטים של החברים שלך היא להתאים את הגדרות הזנת החדשות שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר ללשונית "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה של דף הפייסבוק שלך. משם, אתה יכול לבחור באפשרות "העדפות עדכון חדשות" ולבחור מאילו חברים אתה רוצה לראות פוסטים. לבסוף, אתה יכול גם להשתמש בתכונה "ראה קודם" בפייסבוק. זה מאפשר לך לבחור חברים מסוימים שאת הפוסטים שלהם אתה תמיד רוצה לראות קודם בפיד החדשות שלך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל של חבר ולחץ על כפתור "ראה תחילה". זה יבטיח שהפוסטים שלהם תמיד יופיעו בראש פיד החדשות שלך.

סיכום

אם אתה מתקשה לראות את הפוסטים של החברים שלך בפייסבוק, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שלא תפספס. ודא שאתה מקיים אינטראקציה עם החברים שלך באופן קבוע, שנה את הגדרות הזנת החדשות שלך והשתמש בתכונה "ראה תחילה" כדי לוודא שאתה תמיד רואה את הפוסטים שלהם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . אתה יכול גם לצפות בסרטונים ב-YouTube כדי ללמוד עוד על נושא זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן