how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

2023-06-10 00:36:00+02:00

מהן התראות WhatsApp?

התראות WhatsApp הן הודעות שנשלחות למכשיר שלך כדי להתריע על פעילות באפליקציה. הודעות אלו יכולות להישלח ממגוון סיבות, כגון כאשר מישהו שולח לך הודעה, כאשר מישהו מוסיף אותך לקבוצה, או כאשר מישהו מתייג אותך בפוסט.

למה אני לא מקבל התראות WhatsApp?

ישנן כמה סיבות אפשריות לכך שאינך מקבל התראות WhatsApp.

1. לא הפעלת התראות

הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא אם הפעלת התראות עבור WhatsApp. כדי לעשות זאת, פתח את האפליקציה ועבור להגדרות > התראות. ודא שהתראות מופעלות עבור האפליקציה.

2. לא אפשרת התראות

אם הודעות מופעלות, ייתכן שתצטרך לבדוק אם אפשרת הודעות עבור האפליקציה. לשם כך, עבור אל ההגדרות של המכשיר שלך > התראות וודא שמותר התראות עבור האפליקציה.

3. לא הפעלת רענון אפליקציית רקע

רענון אפליקציית רקע היא תכונה המאפשרת לאפליקציות להתעדכן ברקע. זה הכרחי כדי שהודעות WhatsApp יישלחו למכשיר שלך. כדי לבדוק אם זה מופעל, עבור אל הגדרות המכשיר שלך > כללי > רענון אפליקציה ברקע וודא שהוא מופעל עבור האפליקציה.

4. לא הפעלת הודעות דחיפה

הודעות דחיפה הן הודעות הנשלחות ישירות מהאפליקציה למכשיר שלך. כדי לבדוק אם זה מופעל, עבור אל הגדרות המכשיר שלך > התראות וודא שהודעות דחיפה מופעלות עבור האפליקציה.

איך אני יכול לתקן את זה?

אם אינך מקבל התראות WhatsApp, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה.

1. בדוק את ההגדרות שלך

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק את הגדרות המכשיר שלך. ודא שהתראות מופעלות, מותרות ושרענון אפליקציות ברקע והודעות דחיפה מופעלות עבור האפליקציה.

2. עדכן את האפליקציה

אם ההגדרות נכונות, עליך לנסות לעדכן את האפליקציה. כדי לעשות זאת, פתח את App Store וחפש WhatsApp. אם יש עדכון זמין, הקש על כפתור "עדכן".

3. הסר והתקן מחדש את האפליקציה

אם עדכון האפליקציה לא עובד, עליך לנסות להסיר ולהתקין מחדש את האפליקציה. כדי לעשות זאת, פתח את App Store וחפש WhatsApp. הקש על כפתור "הסר" ולאחר מכן הקש על כפתור "התקן".

שאלות ותשובות

ש: מה ההבדל בין הודעות להתראות דחיפה?

א:

התראות הן הודעות שנשלחות למכשיר שלך כדי להתריע על פעילות באפליקציה. הודעות דחיפה הן הודעות הנשלחות ישירות מהאפליקציה למכשיר שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן