how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה לעשות בטבריה והסביבה

מה לעשות בטבריה והסביבה

2023-06-20 12:41:00+02:00

חקור את העיר טבריה

טבריה היא עיר בצפון ישראל, השוכנת על החוף המערבי של הכנרת. זהו יעד תיירותי פופולרי, המציע מגוון אטרקציות ופעילויות. בעיר שוכנים מספר אתרים היסטוריים, ביניהם חורבותיה העתיקות של העיר טבריה, בית הכנסת העתיק של טבריה וכנסיית ריבוי הלחם והדגים. המבקרים יכולים גם לחקור את העיר העתיקה, המלאה בסמטאות צרות ושווקים צבעוניים. בעיר נמצאים גם מספר אתרים דתיים, ביניהם קבר הרמב"ם, אתר קבורתו של הפילוסוף והרופא היהודי המפורסם, והכנסייה של המנוחות, אשר מאמינים כי הוא האתר של דרשת ההר של ישוע.

לבקר בכנרת

הכנרת היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים באזור. זהו אגם המים המתוקים הגדול בישראל, והוא מוקף במספר אתרים היסטוריים ודתיים. המבקרים יכולים לשוט בסירה באגם, לחקור את חורבות הערים העתיקות ולבקר באתרי הניסים של ישו.

חקור את רמת הגולן

רמת הגולן היא אזור הררי בצפון הארץ, השוכן בין הכנרת לנהר הירדן. זהו יעד פופולרי למטיילים וחובבי טבע, המציע מגוון מסלולים ונופים מדהימים של הנוף שמסביב. המבקרים יכולים גם לחקור את ההריסות העתיקות של העיר גמלא, שנהרסה על ידי הרומאים בשנת 67 לספירה.

ביקור בנהר הירדן

נהר הירדן הוא נהר מרכזי במזרח התיכון, ומהווה יעד פופולרי למבקרים באזור. זהו אתר הטבילה של ישו, והוא גם ביתם של מספר אתרים דתיים, כולל אתר הטבילה של ישו וכנסיית המנוחות. המבקרים יכולים גם לשוט בסירה על הנהר ולחקור את שמורות הטבע הסמוכות.

בקר בשמורות הטבע

האזור שמסביב לטבריה הוא ביתם של מספר שמורות טבע, המציע למבקרים הזדמנות לחקור את החי והצומח המקומיים. שמורת טבע עמק החולה היא יעד פופולרי, המציעה מגוון מסלולים והזדמנויות לצפרות. שמורת הטבע גמלא היא גם יעד פופולרי, המציעה נופים מדהימים של רמת הגולן והכנרת.

לך לקניות

טבריה היא ביתם של מספר שווקים וחנויות, המציעות למבקרים הזדמנות לקנות אומנות ומזכרות מקומיות. העיר היא גם ביתם של מספר קניונים ומרכזי קניות, המציעים מגוון מותגים בינלאומיים.

דעה אישית

טבריה היא יעד נהדר למבקרים בישראל, המציעה מגוון אטרקציות ופעילויות. החל מסיורים בעיר ובאתריה ההיסטוריים ועד לביקור בכנרת ובנהר הירדן, יש משהו לכל אחד. שמורות הטבע הסמוכות הן גם דרך מצוינת לחקור את החי והצומח המקומיים, והעיר היא ביתם של מספר שווקים וחנויות, המציעות למבקרים את ההזדמנות לקנות אומנות ומזכרות מקומיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן