how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה לעשות כאשר אתה נקע את היד שלך

מה לעשות כאשר אתה נקע את היד שלך

2023-06-18 13:16:00+02:00

מהי נקע בזרוע?

נקע בזרוע מתרחש כאשר הרצועות המחברים את העצמות בזרוע נמתחות או נקרעות. סוג זה של פציעה נגרם בדרך כלל על ידי תנועה פתאומית או פגיעה שמעמיסה יותר מדי על הרצועות. נקעים יכולים לנוע בין קל לחמור, תלוי במידת הנזק.

סימנים ותסמינים של נקע בזרוע

הסימנים והתסמינים הנפוצים ביותר של נקע בזרוע כוללים:

  • כְּאֵב
  • נְפִיחוּת
  • סימון
  • נוּקְשׁוּת
  • קושי להזיז את הזרוע

טיפול בנקע בזרוע

השלב הראשון בטיפול בנקע בזרוע הוא לנוח את האזור הפגוע. משמעות הדבר היא הימנעות מפעילויות שעלולות לגרום לנזק נוסף, כגון הרמת חפצים כבדים או עיסוק בספורט. חשוב גם לשמור על הזרוע מורמת ולמרוח קרח כדי להפחית את הנפיחות. תרופות כאב ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול, יכולות גם לעזור להפחית כאב ודלקת. ניתן להשתמש בתחבושות דחיסה גם כדי לעזור להפחית את הנפיחות.

מתי לפנות לעזרה רפואית

אם הכאב והנפיחות אינם משתפרים לאחר מספר ימי מנוחה וטיפול ביתי, חשוב לפנות לעזרה רפואית. רופא יכול להעריך את הפציעה ולקבוע אם יש צורך בטיפול נוסף. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך בניתוח לתיקון הרצועות הפגומות.

מניעת נקע בזרועות

הדרך הטובה ביותר למנוע נקע בזרועות היא להישאר פעילים ולתרגל צורה נכונה בעת פעילות גופנית. לבישת ציוד מגן, כגון רפידות מרפקים או מגני פרק כף היד, יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון לפציעה.

דעה אישית

נקעים בזרועות עלולות להיות כואבות ומחלישות להפליא, לכן חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי למנוע אותן. עם זאת, אם אתם סובלים מנקע בזרוע, חשוב לפנות לעזרה רפואית אם הכאב והנפיחות אינם משתפרים לאחר מספר ימי מנוחה וטיפול ביתי. עם הטיפול והטיפול הנכונים, אתה יכול לחזור לפעילות הרגילה שלך תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן