how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה לעשות כשיש לך פיפי דחוף?

מה לעשות כשיש לך פיפי דחוף?

2023-06-21 08:07:00+02:00

מה לעשות כשיש לך פיפי דחוף

כשיש לך פיפי דחוף, זה יכול להיות מצב מלחיץ. יכול להיות שאתה במקום ציבורי, או שאתה יכול להיות במקום שבו אין שירותים בקרבת מקום. בכל מקרה, חשוב לדעת מה לעשות כשיש לך פיפי דחוף.

1. מצא חדר אמבטיה

הצעד הראשון הוא למצוא חדר אמבטיה. אם אתם נמצאים במקום ציבורי, כמו קניון או פארק, כדאי שיהיה שירותים בקרבת מקום. אם אתה נמצא במקום פרטי, כמו בבית של חבר או מלון, ייתכן שתצטרך לבקש הנחיות.

2. שתו מים

אם אתה מצליח למצוא חדר אמבטיה, השלב הבא הוא לשתות קצת מים. זה יעזור להפחית את הדחיפות של הצורך שלך להשתין. חשוב לשתות מספיק מים כדי למלא את שלפוחית השתן, אך לא יותר מדי, מכיוון שהדבר עלול להוביל לבעיות אחרות.

3. קח נשימה עמוקה

נשימה עמוקה יכולה לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את הדחיפות של הצורך להשתין. זה יכול להיעשות בזמן שאתה הולך לשירותים, או בזמן שאתה ממתין בתור.

4. נסו להירגע

כשאתה בשירותים, נסה להרגיע את הגוף שלך ככל האפשר. זה יכול לעזור להפחית את הדחיפות של הצורך שלך להשתין.

כיצד למנוע פיפי דחוף

ישנן מספר דרכים למנוע פיפי דחוף.

1. שתו הרבה מים

שתיית מים מרובה במהלך היום יכולה לעזור למנוע פיפי דחוף. הסיבה לכך היא ששתיית מים עוזרת למלא את שלפוחית השתן שלך, מה שיכול לעזור להפחית את הדחיפות של הצורך שלך להשתין.

2. הימנע מקפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים שניהם להגביר את הדחיפות של הצורך שלך להשתין. לכן, עדיף להימנע מחומרים אלו אם רוצים למנוע פיפי דחוף.

3. התעמלו באופן קבוע

פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור לחיזוק שרירי שלפוחית השתן שלך, מה שיכול לעזור להפחית את הדחיפות של הצורך שלך להשתין.

4. תרגול תרגילי קיגל

תרגילי קיגל הם סוג של תרגיל שיכול לעזור לחזק את שרירי רצפת האגן שלך. זה יכול לעזור להפחית את הדחיפות של הצורך שלך להשתין.

סיכום

כשיש לך פיפי דחוף, זה יכול להיות מצב מלחיץ. עם זאת, על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה יכול להפחית את דחיפות הצורך שלך להשתין ולמנוע את זה מלהתרחש בעתיד. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה או לצפות בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן