how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה שמות הילדים של גיא פינס?

מה שמות הילדים של גיא פינס?

2023-06-13 02:38:00+02:00

מי זה גיא פינס?

גיא פינס הוא מגיש ושחקן טלוויזיה ישראלי, שהיה חלק מתעשיית הבידור הישראלית כבר למעלה משני עשורים. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בתוכנית הטלוויזיה הישראלית הפופולרית, "ערב טוב עם גיא פינס", אותה הוא מנחה מאז 2001. הוא מוכר גם בזכות תפקידיו במספר סרטים ישראלים, ביניהם "הבועה" ו" ביקור הלהקה".

הילדים של גיא פינס

גיא פינס הוא אב גאה לשלושה ילדים. ילדו הבכור הוא בת בשם נועה, שנולדה בשנת 2002. ילדו השני הוא בן בשם יוני, שנולד בשנת 2004. ילדו הצעיר הוא בת בשם טליה, שנולדה בשנת 2006. כל שלושת ילדיו לומדים כיום בבית ספר בישראל.

נועה פינס

נועה פינס היא הבכורה מבין ילדיו של גיא פינס. כיום היא סטודנטית באוניברסיטה העברית בירושלים, שם היא לומדת פסיכולוגיה. נועה חברה פעילה במועצת הסטודנטים של האוניברסיטה ומעורבת במספר ארגוני סטודנטים. היא גם נוסעת נלהבת וביקרה בכמה מדינות ברחבי העולם.

יוני פינס

יוני פינס הוא הילד האמצעי של ילדיו של גיא פינס. כיום הוא סטודנט בטכניון המכון הטכנולוגי בחיפה, שם הוא לומד מדעי המחשב. יוני חבר פעיל במועדון הרובוטיקה של האוניברסיטה ומעורב במספר ארגוני סטודנטים. הוא גם מטייל נלהב וביקר בכמה מדינות ברחבי העולם.

תחומי העניין של יוני

ליוני יש תשוקה לרובוטיקה וטכנולוגיה. הוא קורא נלהב ונהנה ללמוד על ההתקדמות האחרונה בתחום. הוא גם אוהב לשחק משחקי וידאו והוא חבר פעיל בכמה קהילות משחקים מקוונים.

ההישגים של יוני

יוני זכה במספר פרסים והצטיינות על עבודתו ברובוטיקה וטכנולוגיה. לאחרונה הוענק לו "פרס הסטודנט המצטיין" של הטכניון על פועלו בתחום. הוא גם זכה להכרה על ידי ממשלת ישראל על עבודתו ברובוטיקה וטכנולוגיה.

טליה פינס

טליה פינס היא הצעירה מבין ילדיו של גיא פינס. כיום היא סטודנטית באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים, שם היא לומדת אמנות ועיצוב. טליה חברה פעילה במועצת הסטודנטים של האוניברסיטה ומעורבת במספר ארגוני סטודנטים. היא גם נוסעת נלהבת וביקרה בכמה מדינות ברחבי העולם.

תחומי העניין של טליה

לטליה יש תשוקה לאמנות ועיצוב. היא אוהבת לצייר ולצייר וחברה פעילה במספר קהילות אמנות מקוונות. היא גם אוהבת לטייל ולחקור מקומות חדשים.

ההישגים של טליה

טליה זכתה במספר פרסים והצטיינות על עבודתה באמנות ועיצוב. לאחרונה הוענק לה "פרס הסטודנט המצטיין" של האקדמיה לאמנויות ועיצוב בצלאל על פועלה בתחום. כמו כן, היא זכתה להכרה על ידי ממשלת ישראל על עבודתה באמנות ועיצוב.

סיכום

גיא פינס הוא אב גאה לשלושה ילדים: נועה, יוני וטליה. כל שלושת ילדיו לומדים כיום בבית ספר בישראל ומעורבים באופן פעיל בתחומם. נועה לומדת פסיכולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, יוני לומד מדעי המחשב בטכניון הטכנולוגי בחיפה וטליה לומדת אמנות ועיצוב באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים. כל שלושת ילדיו של גיא פינס זכו במספר פרסים והצטיינות על פועלם בתחומם. למידע נוסף על גיא פינס וילדיו, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן