how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון זול ומומלץ במרכז אמסטרדם

מלון זול ומומלץ במרכז אמסטרדם

מלון זול ומומלץ במרכז אמסטרדם

מלון זול ומומלץ במרכז אמסטרדם

מחפשים מלון זול ומומלץ במרכז אמסטרדם? אל תסתכל רחוק יותר ממלון וונדל. מלון זה ממוקם בלב העיר, קרוב לכל האטרקציות והפעילויות שיש לאמסטרדם להציע. זה גם מאוד סביר, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים בתקציב נמוך. מלון וונדל הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז העיר אמסטרדם. הוא נמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיר, כגון הרייקסמוזיאום, בית אנה פרנק ומוזיאון ואן גוך. הוא גם קרוב לוונדלפארק, פארק ציבורי גדול בעיר. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ובר. החדרים נוחים ומודרניים, וכוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי ושולחן עבודה. המלון מציע גם מזנון ארוחת בוקר, הכלול במחיר החדר.

מקום

מלון וונדל ממוקם במרכז העיר אמסטרדם, קרוב לרבות מהאטרקציות והפעילויות של העיר. הוא נמצא במרחק הליכה מהרייקסמוזיאום, מבית אנה פרנק וממוזיאון ואן גוך. הוא גם קרוב לוונדלפארק, פארק ציבורי גדול בעיר.

שירותים

מלון וונדל מציע מגוון שירותים, לרבות:

  • WiFi בחינם
  • דלפק קבלה 24 שעות ביממה
  • בַּר
  • טלוויזיה עם מסך שטוח
  • חדר רחצה פרטי
  • שולחן עבודה
  • מזנון ארוחת בוקר

המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון כביסה וניקוי יבש, ושירות קונסיירז'.

למה לבחור במלון וונדל?

מלון וונדל הוא בחירה מצוינת למטיילים בתקציב נמוך המחפשים מלון זול ומומלץ במרכז אמסטרדם. הוא קרוב לרבות מהאטרקציות והפעילויות של העיר, ומציע מגוון שירותים ושירותים. החדרים נוחים ומודרניים, והמלון מציע מזנון ארוחת בוקר. המלון גם זול מאוד, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים בתקציב נמוך. הוא גם ממוקם בנוחות במרכז העיר, קרוב לכל האטרקציות והפעילויות שיש לאמסטרדם להציע. אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ במרכז אמסטרדם, מלון וונדל הוא בחירה מצוינת. עם מיקומו הנוח, החדרים הנוחים ומגוון השירותים והשירותים שלו, זהו המקום המושלם לשהות בו עבור מטיילים בתקציב נמוך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן