how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים באמסטרדם

מלונות מומלצים באמסטרדם

מלונות מומלצים באמסטרדם

למה לבקר באמסטרדם?

אמסטרדם היא אחת הערים הפופולריות ביותר באירופה, ולא בכדי. העיר ידועה בתעלותיה, בחיי הלילה התוססים שלה, באמנות ובתרבות שלה ובארכיטקטורה הייחודית שלה. אמסטרדם היא יעד מצוין לחופשת סוף שבוע או לחופשה ארוכה יותר. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, באמסטרדם יש משהו לכולם.

המלונות הטובים ביותר באמסטרדם

1. מלון V Nesplein

Hotel V Nesplein הוא מלון מפואר הממוקם בלב אמסטרדם. המלון קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר, לרבות הרייקסמוזיאום, מוזיאון ואן גוך ובית אנה פרנק. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומסעדה. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר.

2. מלון דה ל'אירופה

Hotel De L'Europe הוא מלון חמישה כוכבים מפואר הממוקם בלב אמסטרדם. המלון קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר, לרבות בית אנה פרנק, הרייקסמוזיאום ומוזיאון ואן גוך. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומסעדה. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר.

3. מלון הבורסה

Hotel The Exchange הוא מלון מודרני הממוקם בלב אמסטרדם. המלון קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר, לרבות בית אנה פרנק, הרייקסמוזיאום ומוזיאון ואן גוך. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומסעדה. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר.

4. מלון הוקסטון

מלון הוקסטון הוא מלון מודרני הממוקם בלב אמסטרדם. המלון קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר, לרבות בית אנה פרנק, הרייקסמוזיאום ומוזיאון ואן גוך. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומסעדה. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר.

5. מלון פוליצר אמסטרדם

מלון פוליצר אמסטרדם הוא מלון חמישה כוכבים מפואר הממוקם בלב אמסטרדם. המלון קרוב לרבות מהאטרקציות של העיר, לרבות בית אנה פרנק, הרייקסמוזיאום ומוזיאון ואן גוך. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומסעדה. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר.

דברים לעשות באמסטרדם

אמסטרדם היא עיר מלאה בדברים לעשות ולראות. הנה כמה מהאטרקציות המובילות בעיר:

  • בקרו בבית אנה פרנק
  • חקור את הרייקסמוזיאום
  • צאו לשייט בתעלות
  • בקרו במוזיאון ואן גוך
  • חקור את שכונת יורדאן
  • בקר ב- Vondelpark
  • חנות בשוק אלברט קויפ
  • בקר בחוויית היינקן
  • חקור את רובע החלונות האדומים
  • בקר במוזיאון הצבעונים של אמסטרדם

אמסטרדם היא עיר נהדרת לחקור, ויש המון דברים לעשות ולראות. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, באמסטרדם יש משהו לכולם. עם חיי הלילה התוססים שלה, האמנות והתרבות שלה והארכיטקטורה הייחודית שלה, אמסטרדם היא יעד נהדר לחופשת סוף שבוע או חופשה ארוכה יותר. אז אם אתם מחפשים מקום נהדר לשהות בו, הקפידו לבדוק את המלונות הטובים ביותר באמסטרדם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן