how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים ליד אמסטרדם

מלונות מומלצים ליד אמסטרדם

מלונות מומלצים ליד אמסטרדם

מלונות מומלצים ליד אמסטרדם

אמסטרדם היא עיר תוססת ומרגשת המושלמת לחופשת סוף שבוע או חופשה ארוכה יותר. עם התעלות היפות שלה, המוזיאונים ברמה עולמית וחיי הלילה התוססים שלה, אמסטרדם היא יעד נהדר למטיילים בכל הגילאים. אבל עם כל כך הרבה מלונות לבחירה, זה יכול להיות קשה למצוא את המקום המושלם לשהות בו. כדי לעזור לך, ריכזנו רשימה של המלונות הטובים ביותר ליד אמסטרדם.

מלון V Nesplein

Hotel V Nesplein הוא מלון מודרני ומסוגנן הממוקם בלב אמסטרדם. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מהאטרקציות המרכזיות של העיר, לרבות בית אנה פרנק ומוזיאון ואן גוך. המלון מציע חדרים נוחים, מסעדה ובר. יש בו גם מרכז כושר וסאונה.

מלון דה ל'אירופה

Hotel de L'Europe הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב אמסטרדם. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מהאטרקציות המרכזיות של העיר, לרבות הרייקסמוזיאום והארמון המלכותי. המלון מציע חדרים מרווחים, מסעדה ובר. יש בו גם ספא ומרכז כושר.

מלון אסתריה

Hotel Estherea הוא מלון 4 כוכבים מקסים הממוקם בלב אמסטרדם. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מהאטרקציות המרכזיות של העיר, לרבות מוזיאון בית רמברנדט וחוויית היינקן. המלון מציע חדרים נוחים, מסעדה ובר. יש בו גם סאונה ומרכז כושר.

מלון פוליצר אמסטרדם

מלון פוליצר אמסטרדם הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב אמסטרדם. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מהאטרקציות המרכזיות של העיר, לרבות בית אנה פרנק ומוזיאון ואן גוך. המלון מציע חדרים מרווחים, מסעדה ובר. יש בו גם ספא ומרכז כושר. לא משנה באיזה מלון תבחרו, תהיו בטוחים שתהיה לכם שהייה נהדרת באמסטרדם. כל המלונות הללו מציעים חדרים נוחים, שירותים מצוינים וגישה נוחה לאטרקציות המרכזיות של העיר. אז אם אתם מחפשים מקום נהדר לשהות בו ליד אמסטרדם, הקפידו לבדוק את המלונות המומלצים האלה. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן