how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בהוואנה

מלון מומלץ בהוואנה

מלון מומלץ בהוואנה

מלון מומלץ בהוואנה

הוואנה, קובה, היא עיר תוססת ומרגשת עם תרבות עשירה ושפע של אטרקציות. ממלקון האייקוני ועד לעיר העתיקה ההיסטורית, יש משהו לכל אחד בגן העדן הקאריבי הזה. כשזה מגיע למציאת המקום המושלם לשהות בו, ישנן אפשרויות רבות לבחירה. אחד המלונות הטובים ביותר בהוואנה הוא Hotel Nacional de Cuba.

היסטוריה של מלון נסיונל דה קובה

Hotel Nacional de Cuba הוא מלון היסטורי הממוקם בלב הוואנה. הוא נבנה בשנת 1930 ומאז הוא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים. למלון יש היסטוריה ארוכה ורב מעמד, לאחר שאירח סלבריטאים כמו פרנק סינטרה, אווה גרדנר וארנסט המינגווי. זה היה גם האתר של מפגש אספסוף מפורסם ב-1946, שבו השתתפו אנשים כמו לאקי לוצ'יאנו ומאיר לנסקי.

שירותים ושירותים

מלון נסיונל דה קובה מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו. במלון יש מסעדה, בר ובריכה, כמו גם ספא ומרכז כושר. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי סלסה ושיעורי בישול קובני. במלון יש גם שירות קונסיירז' 24 שעות ביממה, כך שהאורחים יכולים לקבל עזרה בכל שאלה או דאגה שיש להם.

דברים לעשות בהוואנה

הוואנה היא עיר מלאה בתרבות ואטרקציות. המבקרים יכולים לחקור את המוזיאונים הרבים של העיר, כמו מוזיאון המהפכה והמוזיאון לאמנויות יפות. יש גם שפע של פארקים וכיכרות לחקור, כמו פלאזה דה לה בולוציון ופארק סנטרל. המבקרים יכולים גם לטייל לאורך Malecon האייקוני, או לצאת לסיור בעיר העתיקה ההיסטורית של העיר.

סיכום

Hotel Nacional de Cuba הוא בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהות יוקרתית ונוחה בהוואנה. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, כמו גם היסטוריה עשירה ושפע של דברים לעשות בעיר. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה מרגשת, Hotel Nacional de Cuba הוא המקום המושלם לשהות בו. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן