how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים בהוואנה קובה

מלונות מומלצים בהוואנה קובה

מלונות מומלצים בהוואנה קובה

למה לבקר בהוואנה קובה?

הוואנה, קובה היא עיר תוססת ומרגשת שיש בה משהו לכל אחד. מהארכיטקטורה הקולוניאלית המדהימה שלה ועד חיי הלילה התוססים שלה, הוואנה היא יעד שישאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חופשה עירונית מלאת הרפתקאות, בהוואנה יש הכל. הנה רק כמה סיבות מדוע כדאי לבקר בהוואנה קובה.

החופים

הוואנה היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בקריביים. מחופי החול הלבן של וארדרו ועד למים הצלולים של פלאיה דל אסטה, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, החופים של הוואנה בטוחים מספקים את הרקע המושלם.

התרבות

הוואנה היא עיר משופעת בהיסטוריה ותרבות. מרחובות המרוצפים של הוואנה העתיקה ועד למוזיקה התוססת של Buena Vista Social Club, יש משהו לכולם. צאו לטייל בעיר ולחקור את המוזיאונים הרבים, הגלריות והאנדרטאות המרכיבות את ההיסטוריה העשירה של העיר.

חיי הלילה

הוואנה ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. ממועדוני הסלסה של לה רמפה ועד לברי הג'אז של אל מלקון, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים ערב רומנטי או בילוי לילי פרוע, בהוואנה יש הכל.

מלונות מומלצים בהוואנה קובה

כשזה מגיע למציאת המלון המושלם בהוואנה קובה, יש הרבה אפשרויות לבחירה. הנה כמה מהבחירות המובילות שלנו עבור המלונות הטובים ביותר בהוואנה קובה.

מלון נסיונל דה קובה

מלון נסיונל דה קובה הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בלב הוואנה. מלון זה מציע נופים מדהימים של העיר ונמצא במרחק הליכה קצר מהמלקון. המלון כולל מגוון שירותים לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית.

Iberostar Parque Central

מלון Iberostar Parque Central הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב הוואנה העתיקה. מלון זה מציע נופים מדהימים של העיר ונמצא במרחק הליכה קצר מהמלקון. המלון כולל מגוון שירותים לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית.

מליה הבנה

The Melia Habana הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב הוואנה. מלון זה מציע נופים מדהימים של העיר ונמצא במרחק הליכה קצר מהמלקון. המלון כולל מגוון שירותים לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית.

מלון סרטוגה

מלון סרטוגה הוא מלון 5 כוכבים הממוקם בלב הוואנה. מלון זה מציע נופים מדהימים של העיר ונמצא במרחק הליכה קצר מהמלקון. המלון כולל מגוון שירותים לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית.

מלון אינגלטרה

מלון אינגלטרה הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב הוואנה. מלון זה מציע נופים מדהימים של העיר ונמצא במרחק הליכה קצר מהמלקון. המלון כולל מגוון שירותים לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית.

מלון סנטה איזבל

מלון סנטה איזבל הוא מלון 5 כוכבים הממוקם בלב הוואנה. מלון זה מציע נופים מדהימים של העיר ונמצא במרחק הליכה קצר מהמלקון. המלון כולל מגוון שירותים לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית.

דברים לעשות בהוואנה קובה

הוואנה היא עיר מלאת חיים ותרבות. הנה כמה מהדברים המובילים לעשות בהוואנה קובה.

בקר בהוואנה העתיקה

הוואנה העתיקה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והיא ביתם של כמה מהארכיטקטורות הקולוניאליות המדהימות ביותר בעולם. צאו לטייל ברחובות המרוצפים ולחקור את המוזיאונים הרבים, הגלריות והאנדרטאות המרכיבות את ההיסטוריה העשירה של העיר.

חקור את המלקון

Malecon הוא רצועת טיילת באורך 5 קילומטרים על קו המים, העוברת לאורך החוף של הוואנה. צאו לטייל לאורך המלקון ותיהנו מהנופים המדהימים של העיר והים הקריבי.

בקר במוזיאון דה לה מהפכה

Museo de la Revolucion הוא מוזיאון המוקדש למהפכה הקובנית. חקור את המוזיאון ולמד על ההיסטוריה של המהפכה הקובנית והשפעתה על המדינה.

צא לסיור בעיר

צא לסיור בעיר ולחקור את האטרקציות הרבות המרכיבות את הוואנה. מרחובות המרוצפים של הוואנה העתיקה ועד למוזיקה התוססת של Buena Vista Social Club, יש משהו לכולם.

בקר במוזיאון המינגווי

מוזיאון המינגווי הוא מוזיאון המוקדש לחייו ויצירותיו של ארנסט המינגווי. חקור את המוזיאון ולמד על חייו ויצירותיו של אחד מהסופרים המפורסמים ביותר בכל הזמנים.

צפו בהופעה בטרופיקנה

The Tropicana הוא מופע קברט מפורסם בעולם שמשעשע את הקהל מאז 1939. תיהנו מערב של מוזיקה, ריקודים ובידור ב-Tropicana.

חקור את החופים

הוואנה היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בקריביים. מחופי החול הלבן של וארדרו ועד למים הצלולים של פלאיה דל אסטה, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, החופים של הוואנה בטוחים מספקים את הרקע המושלם.

סיכום

הוואנה, קובה היא עיר תוססת ומרגשת שיש בה משהו לכל אחד. מהארכיטקטורה הקולוניאלית המדהימה שלה ועד חיי הלילה התוססים שלה, הוואנה היא יעד שישאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חופשה עירונית מלאת הרפתקאות, בהוואנה יש הכל. עם החופים המדהימים שלה, התרבות התוססת וחיי הלילה התוססים שלה, הוואנה בטוח תספק את הרקע המושלם לחופשה הבאה שלך. למידע נוסף על הוואנה קובה, עיין בסרטון YouTube שלנו ולמד עוד על העיר המדהימה הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן