how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בהולנד למשפחות עם ילדים

מלון מומלץ בהולנד למשפחות עם ילדים

מלון מומלץ בהולנד למשפחות עם ילדים

מלון מומלץ בהולנד למשפחות עם ילדים

הולנד היא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. עם התעלות היפות, טחנות הרוח הציוריות והערים התוססות שלה, יש במדינה משהו לכל אחד. אם אתם מחפשים מלון ידידותי למשפחות בהולנד, אל תחפשו רחוק יותר מ-Hotel de L'Europe.

מקום

מלון דה ל'אירופה ממוקם בלב אמסטרדם, במרחק צעדים ספורים מהאטרקציות המפורסמות ביותר של העיר. המלון נמצא במרחק הליכה מבית אנה פרנק, מוזיאון ואן גוך והרייקסמוזיאום. זה גם קרוב לחנויות הרבות, המסעדות ובתי הקפה של העיר.

שירותים

מלון דה ל'אירופה מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהייתך לנוחה ומהנה. במלון יש דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי חינם ומרכז כושר. המלון מציע גם מגוון שירותים, כמו כביסה וניקוי יבש, כמו גם שירות קונסיירז'.

פעילויות

מלון דה ל'אירופה מציע מגוון פעילויות למשפחות עם ילדים. במלון יש חדר משחקים לילדים, המצויד בצעצועים ומשחקים. המלון מציע גם מגוון פעילויות ידידותיות למשפחות, כגון סיורי אופניים, שייט תעלות וסיורים מודרכים בעיר.

מקומות לינה

מלון דה ל'אירופה מציע מגוון מקומות לינה שיתאימו לצרכי המשפחה שלכם. במלון מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיות עם מסך שטוח וחדרי רחצה פרטיים. המלון מציע גם מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, כגון עריסות, כיסאות גבוהים ותפריטי ילדים.

אוכל

מלון דה ל'אירופה מציע מגוון אפשרויות לסעודה למשפחות עם ילדים. במלון יש מסעדה, המגישה מגוון רחב של מנות בינלאומיות. במלון יש גם בית קפה, המגיש מגוון חטיפים ומשקאות. המלון מציע גם מגוון פעילויות ידידותיות למשפחות, כגון שיעורי בישול ושיעורי הכנת פיצה. מלון דה ל'אירופה הוא הבחירה המושלמת עבור משפחות עם ילדים המחפשות מלון ידידותי למשפחות בהולנד. עם מיקומו הנוח, חדרי האירוח הנוחים ומגוון הפעילויות והשירותים שלו, המלון בטוח יהפוך את שהותכם בהולנד לבלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן