how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בזנזיבר

מלון מומלץ בזנזיבר

מלון מומלץ בזנזיבר

מה זה זנזיבר?

זנזיבר הוא ארכיפלג מול חופי טנזניה במזרח אפריקה. היא ידועה בחופי החול הלבן שלה, בשוניות האלמוגים ובסטון טאון ההיסטורית, מבוך של סמטאות צרות שלאורכן מסגדים, שווקים וארמונות ערביים מהמאה ה-19. האי הוא גם ביתם של קוף הקולובוס האדום זנזיבר האנדמי, ושועל מעופף פמבה, זן של עטלפים.

מהו המלון המומלץ בזנזיבר?

המלון המומלץ בזנזיבר הוא מלון זנזיבר פאלאס. מלון זה ממוקם בלב סטון טאון, החלק הישן של העיר זנזיבר. המלון הינו מלון יוקרתי ואלגנטי המציע לאורחים חוויה ייחודית. המלון מוקף בגנים שופעים וכולל בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר. המלון מציע גם מגוון פעילויות כגון שנורקלינג, צלילה ושייט.

מהם השירותים במלון זנזיבר פאלאס?

מלון זנזיבר פאלאס מציע מגוון שירותים לאורחיו. במלון יש מסעדה המגישה מגוון מנות מקומיות ובינלאומיות. יש גם בר ואזור טרקלין בו האורחים יכולים להירגע וליהנות ממשקה. המלון מציע גם מגוון פעילויות כגון שנורקלינג, צלילה ושייט. במלון יש גם ספא ומרכז כושר בו האורחים יכולים להירגע ולהתחדש.

איך נראים החדרים במלון זנזיבר פאלאס?

מלון זנזיבר פאלאס מציע מגוון חדרים לאורחיו. החדרים מרווחים ונוחים וכוללים מתקנים מודרניים כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי. החדרים כוללים גם מרפסות עם נוף של האוקיינוס ושל סטון טאון.

מה המחירים במלון זנזיבר פאלאס?

המחירים במלון זנזיבר פאלאס משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. המחירים מתחילים ב-$150 ללילה לחדר סטנדרטי ויכולים להגיע עד 400$ ללילה לסוויטה. המלון מציע גם הנחות לשהייה לטווח ארוך ולהזמנות קבוצתיות.

סיכום

מלון זנזיבר פאלאס הוא מלון יוקרתי ואלגנטי הממוקם בלב סטון טאון. המלון מציע מגוון שירותים ופעילויות לאורחיו, כמו גם חדרים נוחים ומרווחים. המחירים במלון משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. אם אתם מחפשים מלון בזנזיבר, מלון זנזיבר פאלאס הוא אופציה מצוינת. למידע נוסף על המלון, תוכל לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן