how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלונות מומלצים בזנזיבר

מלונות מומלצים בזנזיבר

מלונות מומלצים בזנזיבר

למה לצפות בזנזיבר

זנזיבר הוא ארכיפלג מול חופי טנזניה, באוקיינוס ההודי. הוא ידוע בחופי החול הלבנים שלו, בשוניות האלמוגים ובארכיטקטורה העתיקה. האי הוא יעד פופולרי לתיירים, ויש הרבה מלונות לבחירה. בין אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי או אופציה ידידותית לתקציב, יש משהו לכל אחד בזנזיבר.

המלונות הטובים ביותר בזנזיבר

1. מלון זנזיבר פאלאס

מלון זנזיבר פאלאס הוא אתר נופש יוקרתי ברמת חמישה כוכבים הממוקם על חוף הים של האי. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. החדרים מרווחים וכוללים מרפסת או טרסה, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

2. מלון זנזיבר סרינה

מלון זנזיבר סרינה הוא אתר נופש בדירוג ארבעה כוכבים הממוקם בלב סטון טאון. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. החדרים מודרניים וכוללים מרפסת או טרסה, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

3. אתר הנופש בחוף זנזיבר

אתר הנופש זנזיבר ביץ' הינו אתר נופש בעל שלושה כוכבים הממוקם על חוף הים של האי. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. החדרים נוחים ומגיעים עם מרפסת או טרסה, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

4. הווילות והספא היוקרתיות עם חול לבן זנזיבר

The Zanzibar White Sand Luxury Villas & Spa הוא אתר נופש מפואר ברמת חמישה כוכבים הממוקם על חוף הים של האי. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. הווילות מרווחות ומגיעות עם מרפסת או טרסה, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

5. מלון זנזיבר Ocean View

מלון זנזיבר אושן וויו הוא אתר נופש בדירוג ארבעה כוכבים הממוקם על חוף הים של האי. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. החדרים מודרניים וכוללים מרפסת או טרסה, והמלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה.

דברים לעשות בזנזיבר

זנזיבר היא יעד מצוין למי שמחפש חופשת חוף מרגיעה. יש שפע של פעילויות ליהנות, כגון שנורקלינג, צלילה ודיג. תוכלו גם לחקור את התרבות וההיסטוריה של האי על ידי ביקור בעיר סטון, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. בנוסף, תוכלו לצאת לטיול יום אל האי הסמוך פמבה או לחקור את יער ג'וזאני, ביתו של קוף הקולובוס האדום הנדיר.

סיכום

זנזיבר היא יעד יפהפה לחופשה. בין אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי או אופציה ידידותית לתקציב, יש משהו לכל אחד בזנזיבר. משנורקלינג וצלילה ועד לחקר התרבות וההיסטוריה של האי, יש הרבה מה לעשות ולראות בזנזיבר. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה על הדברים הטובים ביותר לעשות בזנזיבר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן