how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בכיכר דאם

מלון מומלץ בכיכר דאם

מלון מומלץ בכיכר דאם

המלון הטוב ביותר בכיכר דאם, אמסטרדם

כיכר דאם היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באמסטרדם. הוא ממוקם בלב העיר ומוקף באטרקציות רבות, כולל הארמון המלכותי, האנדרטה הלאומית וה-Nieuwe Kerk. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, אין זה פלא שאנשים רבים בוחרים לשהות במלון ליד כיכר דאם. המלון הטוב ביותר בכיכר דאם הוא NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky. מלון מפואר זה ממוקם במרכז העיר ומציע נופים מדהימים של קו הרקיע של העיר. המלון ממוקם גם בנוחות ליד רבות מהאטרקציות של העיר, לרבות בית אנה פרנק, הרייקסמוזיאום ומוזיאון ואן גוך.

שירותים

מלון NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ככל האפשר. המלון כולל מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ושירות קונסיירז'.

חדרים

NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky מציע מגוון חדרים שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. החדרים מצוידים במתקנים מודרניים, לרבות מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם.

מקום

מלון NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky ממוקם בלב העיר ונמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיר. המלון ממוקם גם בנוחות ליד מערכת התחבורה הציבורית של העיר, מה שמקל על התמצאות בעיר.

למה להישאר במלון NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky?

NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky הוא המקום המושלם לשהות בו בטיול הבא שלך באמסטרדם. המלון מציע חדרי אירוח מפוארים, שירותים מודרניים ומיקום נוח. בנוסף, המלון נמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיר, מה שמקל על סיור העיר.

דעה אישית

לאחרונה התארחתי במלון NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky והתרשמתי מאוד. המלון היה מפואר והצוות היה ידידותי ועוזר. המיקום היה מושלם, שכן הוא היה במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיר. אני בהחלט ממליץ על מלון זה לכל מי שמחפש שהות יוקרתית באמסטרדם.

דברים לעשות בקרבת מקום

מלון NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky ממוקם בנוחות ליד רבות מהאטרקציות של העיר. הנה כמה מהדברים המובילים לעשות ליד המלון:

  • בקר בבית אנה פרנק
  • חקור את הרייקסמוזיאום
  • צא לסיור במוזיאון ואן גוך
  • טיילו ב- Vondelpark
  • קניות בשוק אלברט קויפ
  • צאו לשייט בתעלות

NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky הוא המקום המושלם לשהות בו בטיול הבא שלך באמסטרדם. עם חדרי אירוח מפוארים, מתקנים מודרניים ומיקום נוח, מלון זה בטוח יהפוך את שהותכם באמסטרדם לבלתי נשכחת. למידע נוסף על המלון והעיר אמסטרדם, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן