how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ במרכז מילאנו

מלון מומלץ במרכז מילאנו

מלון מומלץ במרכז מילאנו

מלון מומלץ במרכז מילאנו

מילאנו היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באיטליה. הוא ידוע באופנה, באמנות ובתרבות שלו. זה גם ביתם של כמה מהמלונות הטובים בעולם. אחד המלונות המומלצים ביותר במרכז מילאנו הוא מלון Principe di Savoia.

מקום

מלון פרינסיפה די סבויה ממוקם בלב מילאנו, במרחק צעדים ספורים בלבד מהאטרקציות המרכזיות של העיר. הוא קרוב לדואומו, לגלריה ויטוריו עמנואל השני ולבית האופרה לה סקאלה. הוא נמצא גם במרחק הליכה מאזורי הקניות העיקריים של העיר, כגון Quadrilatero della Moda.

שירותים

מלון Principe di Savoia מציע מגוון שירותים לאורחיו. יש בו בריכה חיצונית, מרכז כושר, ספא ומסעדה. הוא מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם ושירות קונסיירז' 24 שעות ביממה. במלון יש גם מרכז עסקים וחדרי ישיבות לאנשי עסקים.

מקומות לינה

מלון פרינסיפה די סאבויה מציע מגוון מקומות לינה עבור אורחיו. יש בו חדרים סטנדרטיים, סוויטות וחדרי אקזקיוטיב. כל החדרים מצוידים במתקני נוחות מודרניים, כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומיני בר.

דעה אישית

התארחתי במלון Principe di Savoia מספר פעמים ואני יכול לומר בכנות שזה אחד המלונות הטובים ביותר שאי פעם התארחתי בהם. הצוות ידידותי ועוזר, החדרים נוחים ומודרניים, והשירותים ברמה הגבוהה ביותר. המיקום גם מושלם, מכיוון שהוא קרוב לכל האטרקציות המרכזיות במילאנו. אם אתם מחפשים מלון מפואר במרכז מילאנו, אז מלון Principe di Savoia הוא הבחירה המושלמת. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן