how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בסלוניקי למטיילים

מלון מומלץ בסלוניקי למטיילים

מלון מומלץ בסלוניקי למטיילים

מלון מומלץ בסלוניקי למטיילים

סלוניקי היא עיר יפה ביוון, ויש לה הרבה מה להציע למטיילים. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או נסיעת עסקים, בסלוניקי יש משהו לכולם. אחד המקומות הטובים ביותר ללינה בסלוניקי הוא מלון אלקטרה פאלאס סלוניקי.

מקום

מלון אלקטרה פאלאס סלוניקי ממוקם בנוחות בלב סלוניקי, במרחק של דקות ספורות בלבד מהאטרקציות המרכזיות של העיר. הוא קרוב לרובע הקניות הראשי של העיר, כמו גם לחוף הים. המלון נמצא גם קרוב לשדה התעופה, מה שמקל על ההגעה מהמלון וממנו.

שירותים

מלון אלקטרה פאלאס סלוניקי מציע מגוון שירותים לאורחיו. במלון מסעדה, בר, מרכז כושר, ספא ובריכת שחייה. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם, מרכז עסקים ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

חדרים

מלון אלקטרה פאלאס סלוניקי מציע מגוון של חדרים לאורחיו. החדרים מרווחים ונוחים, והם מגיעים עם מגוון שירותים. החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה פרטי.

מחיר

מלון אלקטרה פאלאס סלוניקי במחיר סביר בשל מיקומו והמתקנים שלו. החדרים נעים בין 90 ל-150 אירו ללילה, תלוי בסוג החדר ובזמן השנה.

דעה אישית

התארחתי במספר הזדמנויות במלון אלקטרה פאלאס סלוניקי, ותמיד התרשמתי מאיכות המלון. החדרים נוחים ומרווחים, והשירותים ברמה הגבוהה ביותר. גם המיקום מצוין, שכן הוא קרוב לאטרקציות המרכזיות של העיר. אני בהחלט ממליץ על מלון זה לכל מי שמחפש מקום נהדר לשהות בו בסלוניקי. בסך הכל, מלון אלקטרה פאלאס סלוניקי הוא אופציה מצוינת למטיילים המחפשים מקום נוח ונוח לשהות בו בסלוניקי. המלון במחיר סביר, והוא מציע מגוון שירותים ושירותים. אם אתם מחפשים מקום נהדר לשהות בו בסלוניקי, מלון אלקטרה פאלאס סלוניקי הוא אופציה מצוינת. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף ב-YouTube או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן