how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מלונות מומלצים » מלון מומלץ בשדה התעופה לינטה במילאנו

מלון מומלץ בשדה התעופה לינטה במילאנו

מלון מומלץ בשדה התעופה לינטה במילאנו

מלון מומלץ בשדה התעופה לינטה במילאנו

נמל התעופה מילאנו לינטה הוא אחד משדות התעופה העמוסים ביותר באיטליה, והוא מקום נהדר לשהות בו בעת ביקור בעיר. עם מיקומו הנוח והגישה הנוחה למרכז העיר, זהו המקום המושלם לשהות בו עבור מטיילים הרוצים לחקור את העיר והאטרקציות שבה. שדה התעופה הוא ביתם של מגוון בתי מלון, החל ממחיר תקציבי ועד מפואר. אחד המלונות הטובים ביותר בנמל התעופה מילאנו לינטה הוא NH Collection Milano Linate. מלון זה מציע שילוב נהדר של נוחות, נוחות ובמחיר סביר.

מקום

מלון NH Collection Milano Linate ממוקם בנוחות במרחק של דקות ספורות בלבד משדה התעופה. הוא גם קרוב למרכז העיר, מה שמקל על סיור האטרקציות של העיר. המלון גם קרוב לתחנת הרכבת המרכזית של העיר, מה שמקל על התמצאות בעיר.

שירותים

NH Collection Milano Linate מציע מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. המלון מציע מרכז כושר, מסעדה, בר ומרכז עסקים. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ושירותי כביסה.

חדרים

NH Collection Milano Linate מציע מגוון חדרים שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי סופיריור וסוויטות. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. המלון מציע גם מגוון שירותים, כמו מיני בר, כספת ומייבש שיער.

שירותים

NH Collection Milano Linate מציע מגוון שירותים כדי להפוך את השהות שלכם למהנה יותר. המלון מציע שירות הסעות מ/אל שדה התעופה, כמו גם שירות השכרת רכב. המלון מציע גם שירות קונסיירז', שירות המרת מט"ח ודלפק תיור. NH Collection Milano Linate הוא המקום המושלם לשהות בו עבור מטיילים שרוצים לחקור את העיר והאטרקציות שבה. עם מיקומו הנוח והמתקנים הנהדרים, זהו המקום המושלם לשהות בו לשהייה נוחה ומהנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן