how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » מומלץ בהקדם » איפה מומלץ לישון בכרתים

איפה מומלץ לישון בכרתים

2023-02-26 15:07:00+02:00

איפה לשהות בכרתים

כרתים הוא אי יפהפה בים התיכון. זהו האי הגדול ביותר באי יוון וידוע בחופים המדהימים שלו, חורבות עתיקות ומטבח טעים. במאמר זה, נדון במקומות הטובים ביותר ללינה בכרתים ולמה לצפות מכל מיקום.

הרקליון

הרקליון היא בירת כרתים והעיר הגדולה ביותר באי. הוא ביתו של ארמון קנוסוס המפורסם, האתר הארכיאולוגי הגדול ביותר בכרתים. הרקליון היא מקום נהדר לשהות בו אם תרצו לחקור את ההיסטוריה והתרבות של האי. יש הרבה מלונות, אכסניות ודירות לבחירה בעיר.

חאניה

חאניה היא העיר השנייה בגודלה בכרתים וידועה בנמל הוונציאני והעיר העתיקה שלה. זהו מקום נהדר לשהות בו אם תרצו לחקור את החופים וחיי הלילה של האי. יש הרבה מלונות, אכסניות ודירות לבחירה בעיר.

רתימנו

רתימנו היא עיר קטנה בחוף הצפוני של כרתים. הוא ידוע במבצר הוונציאני שלו, בעיר העתיקה ובחופים היפים. זהו מקום נהדר לשהות בו אם אתם רוצים לחקור את התרבות וההיסטוריה של האי. יש הרבה מלונות, אכסניות ודירות לבחירה בעיר.

אגיוס ניקולאוס

אגיוס ניקולאוס היא עיירה קטנה בחוף המזרחי של כרתים. הוא ידוע בחופים היפים ובמים הצלולים. זהו מקום נהדר לשהות בו אם תרצו לחקור את החופים וחיי הלילה של האי. יש הרבה מלונות, אכסניות ודירות לבחירה בעיר.

היכן לשהות בכרתים סיכום

עִיר עיקרי הדברים
הרקליון ארמון קנוסוס, תרבות, היסטוריה
חאניה נמל ונציאני, עיר עתיקה, חופים, חיי לילה
רתימנו מבצר ונציאני, עיר עתיקה, חופים
אגיוס ניקולאוס חופים, מים צלולים, חיי לילה

כרתים הוא אי יפהפה עם הרבה מקומות לינה. בין אם אתם מחפשים תרבות, היסטוריה, חופים או חיי לילה, יש משהו לכל אחד. הרקליון היא הבירה והעיר הגדולה ביותר באי, ובה נמצא ארמון קנוסוס המפורסם. חאניה היא העיר השנייה בגודלה וידועה בנמל הוונציאני והעיר העתיקה שלה. רתימנו היא עיר קטנה בחוף הצפוני של כרתים, וידועה במבצר הוונציאני שלה, בעיר העתיקה ובחופים היפים שלה. אגיוס ניקולאוס היא עיירה קטנה בחוף המזרחי של כרתים, וידועה בחופים היפים שלה ובמים הצלולים. לא משנה היכן תשהו בכרתים, בטוח שתהנו נפלא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן