how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן חלב אם מחומם יכול להיות בחוץ?

כמה זמן חלב אם מחומם יכול להיות בחוץ?

2023-06-27 11:20:00+02:00

מהו חלב אם מחומם?

חלב אם מחומם הוא חלב אם שחומם לטמפרטורת הגוף. זה נעשה בדרך כלל כדי להקל על תינוקות לשתות, שכן חלב קר עלול להיות לא נוח. חלב אם מחומם משמש לרוב להאכלת תינוקות המוזנים מבקבוק, מכיוון שהוא דומה יותר לחלב שמייצר האם.

כמה זמן אפשר להשאיר חלב אם מחומם בחוץ?

חלב אם מחומם אסור להשאיר בחוץ יותר משעתיים. הסיבה לכך היא שחיידקים יכולים להתחיל לצמוח על החלב, מה שהופך אותו לא בטוח לתינוק לשתות. אם הטמפרטורה בחוץ גבוהה מ-90 מעלות פרנהייט, אסור להשאיר את החלב בחוץ יותר משעה.

כיצד לאחסן חלב אם מחומם

הדרך הטובה ביותר לאחסן חלב אם מחומם היא במקרר. יש להניח אותו בכלי אטום, ויש לסמן אותו עם התאריך שבו הוא חומם. ניתן לשמור חלב אם במקרר עד חמישה ימים.

טיפים לאחסון חלב אם מחומם

שמור על זה נקי

לפני חימום חלב האם, ודא שכל הבקבוקים והפטמות נקיים. זה יעזור למנוע מחיידקים לצמוח על החלב.

בדוק את הטמפרטורה

לפני האכלת התינוק יש לוודא שהחלב אינו חם מדי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להניח כמה טיפות מהחלב בחלק הפנימי של פרק כף היד. אם זה מרגיש חם, אבל לא חם, זה בטוח להאכיל את התינוק.

השתמש בתרמוס

אם את צריכה לקחת איתך חלב אם מחומם, עדיף להשתמש בתרמוס. זה יעזור לשמור את החלב בטמפרטורה בטוחה לפרקי זמן ארוכים יותר.

השלך חלב שלא נעשה בו שימוש

אם יש לך חלב אם מחומם שאינו בשימוש, יש לזרוק אותו. הסיבה לכך היא שחיידקים יכולים להתחיל לצמוח על החלב אם הוא נשאר בחוץ זמן רב מדי. חלב אם מחומם הוא דרך מצוינת להאכיל תינוקות שניזונים מבקבוק. עם זאת, חשוב לוודא שהוא מאוחסן נכון, ולא נשאר בחוץ יותר מדי זמן. על ידי ביצוע העצות לעיל, תוכל להבטיח שהתינוק שלך מקבל את החלב הבטוח והמזין ביותר האפשרי. למידע נוסף על אחסון חלב אם, עיין בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן