how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן מוצרי חלב יכולים להיות מחוץ למקרר?

כמה זמן מוצרי חלב יכולים להיות מחוץ למקרר?

2023-06-19 23:16:00+02:00

מה קורה כשמוצרי חלב נשארים מחוץ למקרר?

מוצרי חלב מתכלים מאוד וצריך לשמור אותם במקרר כדי למנוע קלקול. כאשר מוצרי חלב נשארים מחוץ למקרר, החיידקים שבהם יכולים להתרבות במהירות, מה שמוביל להרעלת מזון. משך הזמן שניתן להשאיר מוצרי חלב מחוץ למקרר תלוי בטמפרטורת החדר ובסוג מוצר החלב.

כמה זמן אפשר להשאיר מוצרי חלב מחוץ למקרר?

אסור להשאיר חלב, יוגורט וגבינה מחוץ למקרר יותר משעתיים. אם הטמפרטורה גבוהה מ-90 מעלות צלזיוס, אין להשאיר את מוצרי החלב הללו בחוץ במשך יותר משעה. אם אינכם בטוחים כמה זמן נותרו מוצרי חלב בחוץ, עדיף לזרוק אותם. ניתן להשאיר חמאה מחוץ למקרר עד שבוע. אם הטמפרטורה גבוהה מ-90 מעלות צלזיוס, אסור להשאיר חמאה בחוץ יותר מיום אחד. ניתן להשאיר גבינת שמנת וקוטג' מחוץ למקרר עד ארבע שעות. אם הטמפרטורה גבוהה מ-90 מעלות צלזיוס, אין להשאיר את מוצרי החלב הללו בחוץ יותר משעתיים.

סיכונים באכילת מוצרי חלב שנותרו מחוץ למקרר

אכילת מוצרי חלב שהושארו מחוץ למקרר זמן רב מדי עלולה להוביל להרעלת מזון. תסמינים של הרעלת מזון כוללים בחילות, הקאות, שלשולים, התכווצויות בטן וחום. במקרים מסוימים, הרעלת מזון עלולה להיות חמורה ודורשת טיפול רפואי.

טיפים לשמירה על בטיחות מוצרי החלב

כדי לשמור על בטיחות מוצרי החלב, חשוב לאחסן אותם במקרר בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס ומטה. כמו כן יש לאחסן מוצרי חלב הרחק ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב. חשוב גם לשמור על המקרר שלך נקי ומאורגן כדי למנוע קלקול. כאשר אתה קונה מוצרי חלב, הקפד לבדוק את תאריך התפוגה ולקנות את המוצרים הטריים ביותר שיש. אם אינכם בטוחים כמה זמן נותרו מוצרי חלב בחוץ, עדיף לזרוק אותם. לבסוף, אם אתם מארחים מסיבה או התכנסות, חשוב לשמור מוצרי חלב במקרר עד שהם מוכנים להגשה. זה יעזור למנוע הרעלת מזון ולשמור על בטיחות האורחים שלך.

למידע נוסף על איך לשמור על בטיחות מוצרי חלב, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן