how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה שוקל אננס?

כמה שוקל אננס?

2023-06-16 19:21:00+02:00

מה זה אננס?

אננס הוא פרי טרופי שמקורו בדרום אמריקה. הוא בן למשפחת הברומלידים וידוע בטעמו המתוק, העסיסי וצורתו הייחודית. האננס הוא פרי פופולרי שנהנים ממנו ברחבי העולם ומשמש במגוון מאכלים.

יתרונות תזונתיים של אננס

אננס הוא מקור מצוין לויטמינים ומינרלים. זהו מקור טוב לויטמין C, מנגן וסיבים תזונתיים. הוא מכיל גם מגוון ויטמינים ומינרלים אחרים, כולל תיאמין, ריבופלבין, ויטמין B-6, חומצה פולית, חומצה פנטותנית, מגנזיום, אשלגן ונחושת. אננס הוא גם מקור טוב לנוגדי חמצון, שיכול לעזור להגן על הגוף מפני נזקים נגרם על ידי רדיקלים חופשיים. זה גם מקור טוב של ברומלין, אנזים שיכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את העיכול.

כמה שוקל אננס?

האננס הממוצע שוקל בין 1 ל-3 פאונד. גודל האננס יקבע את המשקל המדויק, שכן אננסים גדולים יותר ישקלו יותר מקטנים.

גורמים המשפיעים על משקל האננס

משקלו של האננס מושפע ממספר גורמים, ביניהם גודל הפרי, מגוון האננס והבשלות הפרי. אננסים גדולים יותר ישקלו יותר מאשר קטנים יותר, וזנים שונים של אננס יכולים להשתנות במשקל. גם אננס בשל ישקול יותר מאשר לא בשלים.

ערך תזונתי של אננס

אננס הוא פרי מזין עשיר בויטמינים ומינרלים. כוס אחת של אננס מכילה 82 קלוריות, 0.5 גרם שומן, 0.8 גרם חלבון, 21 גרם פחמימות, 2.3 גרם סיבים תזונתיים ו-13 גרם סוכר. הוא גם מקור טוב לויטמין C, מנגן וסיבים תזונתיים.

איך לאחסן אננס

יש לאחסן אננס בטמפרטורת החדר עד שהוא בשל. לאחר הבשלתו, יש לשמור אותו בקירור ולצרוך אותו תוך מספר ימים. אננס בוסר ניתן לאחסן בטמפרטורת החדר עד שבוע.

סיכום

אננס הוא פרי טרופי מזין וטעים שנהנים ממנו ברחבי העולם. האננס הממוצע שוקל בין 1 ל-3 פאונד, וגודל האננס, מגוון האננס והבשלות הפרי יכולים להשפיע על המשקל. יש לאחסן את האננס בטמפרטורת החדר עד להבשיל, ולאחר מכן לשמור בקירור ולצרוך אותו תוך מספר ימים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן