how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה שוקל כדור פלאפל?

כמה שוקל כדור פלאפל?

2023-06-11 01:20:00+02:00

מה זה פלאפל?

פלאפל הוא מאכל מזרח תיכוני פופולרי שעשוי מחומוס טחון, שעועית פאבה או שילוב של שניהם. הוא מוגש בדרך כלל ככריך או ככרך, אך ניתן להגיש גם כתוספת או כמנה ראשונה. את כדורי הפלאפל מטגנים בדרך כלל בשמן עמוק, אבל אפשר גם לאפות או לטגן במחבת. פלאפל הוא מאכל צמחוני פופולרי, אך ניתן להגישו גם עם בשר.

כמה שוקל כדור פלאפל?

משקלו של כדור פלאפל יכול להשתנות בהתאם לגודל ולמרכיבים המשמשים. ככלל, כדור פלאפל שוקל בין 10 ל-20 גרם. גם גודלו של כדור הפלאפל יכול להשתנות, כאשר חלקם קטנים כמו כפית ואחרים גדולים כמו כדור גולף.

מהם המרכיבים בכדור פלאפל?

המרכיבים בכדור פלאפל יכולים להשתנות בהתאם למתכון. בדרך כלל, המרכיבים כוללים חומוס טחון או שעועית פאבה, בצל, שום, פטרוזיליה, כמון, כוסברה ומלח. חלק מהמתכונים כוללים גם אבקת אפייה, קמח ותבלינים.

מהו הערך התזונתי של כדור פלאפל?

כדור פלאפל בודד מכיל כ-60 קלוריות, 3 גרם שומן, 6 גרם פחמימות ו-2 גרם חלבון. זה גם מקור טוב לסיבים תזונתיים, ברזל וסידן.

איך להכין כדורי פלאפל

הכנת כדורי פלאפל היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, החומוס או שעועית הפאבה מושרים למשך הלילה. לאחר מכן, מסננים את השעועית ומתערבבים עם שאר המרכיבים עד שנוצרת עיסה סמיכה. לאחר מכן יוצרים מהמשחה כדורים ומטגנים אותם בשמן עמוק עד להזהבה.

איך מגישים כדורי פלאפל

ניתן להגיש כדורי פלאפל במגוון דרכים. ניתן להגיש אותם כתוספת, מתאבן, או כחלק מסנדוויץ' או עטיפת. אפשר להגיש אותם גם עם מגוון רטבים כמו טחינה, חומוס או צזיקי.

דעה אישית

פלאפל היא אחת המנות האהובות עליי. אני אוהב את שילוב הטעמים והמרקמים שהוא מציע. זוהי גם אופציה צמחונית נהדרת שעמוסה בתזונה. אני תמיד מקפידה על כדורי פלאפל בהישג יד לארוחה קלה ומהירה. למידע נוסף על פלאפל, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן