how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » כמה זמן מחזיקה גבינה צהובה מחוץ למקרר?

כמה זמן מחזיקה גבינה צהובה מחוץ למקרר?

2023-06-18 05:12:00+02:00

מהי גבינה צהובה?

גבינה צהובה היא סוג של גבינה המיוצרת מחלב פרה. זוהי גבינה חצי קשה המיושנת בדרך כלל מספר חודשים עד שנה. יש לו צבע צהבהב עקב תוספת אנאטו, צבע מאכל טבעי. סוג זה של גבינה פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה ומקסיקו.

כמה זמן מחזיקה גבינה צהובה מחוץ למקרר?

גבינה צהובה יכולה להחזיק כמה שעות מחוץ למקרר, אך לא מומלץ להשאירה בחוץ יותר משעתיים. הסיבה לכך היא שהגבינה עלולה להתקלקל במהירות כאשר היא נחשפת לטמפרטורות חמות. אם הטמפרטורה היא מעל 90 מעלות צלזיוס (32 מעלות צלזיוס), אין להשאיר את הגבינה בחוץ יותר משעה אחת.

כיצד לאחסן גבינה צהובה כראוי

כדי לאחסן נכון גבינה צהובה, יש לעטוף אותה בנייר שעווה או בנייר אלומיניום ולהניח בכלי אטום. לאחר מכן יש להכניס את המיכל למקרר. יש להשתמש בגבינה תוך שבוע מרגע האחסון במקרר.

טיפים לאחסון גבינה צהובה

  • עטפו תמיד את הגבינה בנייר שעווה או בנייר אלומיניום לפני האחסון במקרר.
  • אחסן את הגבינה בכלי אטום כדי למנוע התייבשות.
  • השתמשו בגבינה תוך שבוע מאחסנתה במקרר.
  • אם הגבינה נשארת בחוץ יותר משעתיים, זורקים אותה.

איך לדעת אם הגבינה הצהובה התקלקלה

אם לגבינה יש ריח חמוץ או מרקם רירי, סביר להניח שהיא התקלקלה ויש לזרוק אותה. בנוסף, אם יש על הגבינה עובש, אסור לאכול אותה.

כיצד להשתמש בגבינה צהובה

גבינה צהובה יכולה לשמש במגוון מנות, כולל כריכי גבינה בגריל, מקרוני וגבינה, קוואדיות וחביתות. זה יכול לשמש גם כתוספת לסלטים, טאקו ונאצ'וס.

סיכום

גבינה צהובה יכולה להחזיק כמה שעות מחוץ למקרר, אך לא מומלץ להשאירה בחוץ יותר משעתיים. כדי לאחסן נכון גבינה צהובה, יש לעטוף אותה בנייר שעווה או בנייר אלומיניום ולהניח בכלי אטום במקרר. אם לגבינה יש ריח חמוץ או מרקם רירי, סביר להניח שהיא התקלקלה ויש לזרוק אותה. גבינה צהובה יכולה לשמש במגוון מנות, כולל כריכי גבינה בגריל, מקרוני וגבינה, קוואדיות וחביתות. למידע נוסף על איך לאחסן ולהשתמש בגבינה צהובה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן