how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה אני עושה אם אין לי קמח תופח? כל מה שצריך לדעת

מה אני עושה אם אין לי קמח תופח? כל מה שצריך לדעת

2023-06-18 16:08:00+02:00

מהו קמח מתפיח עצמי?

קמח תופח הוא סוג של קמח שעורבב מראש עם אבקת אפייה ומלח. הוא משמש בדרך כלל באפיית עוגות, מאפינס, סקונס ומוצרי מאפה אחרים. קמח תופח עצמי הוא שילוב של קמח לכל מטרה, אבקת אפייה ומלח. אבקת האפייה פועלת כחומר תפיחה, ועוזרת לבצק או לבלילה לתפוח. קמח תופח זמין ברוב הסופרמרקטים, אבל אם אין לכם בהישג יד, תוכלו להכין לבד בקלות.

איך להכין קמח תופח

הכנת קמח תופח בעצמך היא קלה ודורשת רק כמה מרכיבים. כל מה שאתה צריך זה קמח לכל מטרה, אבקת אפייה ומלח. להכנת קמח תופח, פשוט מערבבים יחד 1 כוס קמח לכל מטרה, 1 ½ כפיות אבקת אפייה ו¼ כפית מלח. זה יוצר מספיק קמח תופח למתכון אחד.

ההבדל בין קמח לגידול עצמי וקמח לכל מטרה

ההבדל העיקרי בין קמח לתפיחה עצמית לקמח לכל מטרה הוא שהקמח לתפיחה עצמית עבר ערבוב מראש עם אבקת אפייה ומלח. קמח לכל מטרה הוא רק קמח רגיל ואינו מכיל חומרי תפיחה. המשמעות היא שכשאופים עם קמח לכל מטרה, תצטרכו להוסיף אבקת אפייה או סודה לשתייה כדי לעזור לבצק או לבלילה לתפוח.

טיפים לאפייה עם קמח תופח

כשאופים עם קמח תופח, חשוב לזכור שהוא מכיל אבקת אפייה. זה אומר שאסור להוסיף אבקת אפייה נוספת או סודה לשתייה למתכון. יותר מדי אבקת אפייה עלולה לגרום לתפיחה מהירה מדי של הבצק או הבלילה, וכתוצאה מכך מרקם דחוס וכבד. בנוסף, יש לאחסן קמח תופח בכלי אטום במקום קריר ויבש.

החלפת קמח תופח עצמי בקמח לכל מטרה

אם אין לכם קמח תופח בהישג יד, תוכלו להחליף קמח לכל מטרה ברוב המתכונים. כדי לעשות זאת, פשוט הוסף 1 ½ כפיות אבקת אפייה ו¼ כפית מלח לכל כוס קמח לכל מטרה. זה ייתן לך את אותו כוח התפחה כמו קמח מתפחה עצמית.

סיכום

אם אין לכם קמח תופח בהישג יד, תוכלו להכין לבד בקלות עם קמח לכל מטרה, אבקת אפייה ומלח. ניתן גם להחליף קמח לכל מטרה בקמח תופח עצמי ברוב המתכונים, רק זכרו להוסיף אבקת אפייה ומלח. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן