how to get to sleep
חיפוש
דף הבית » כללי » מה ההבדל בין ספגטי לפסטה?

מה ההבדל בין ספגטי לפסטה?

2023-06-11 13:47:00+02:00

מה זה ספגטי?

ספגטי הוא סוג של פסטה ארוכה ודקה, לרוב בקוטר של כשמינית סנטימטר. הוא עשוי מחיטת דורום, שהיא סוג חיטה עתיר חלבון וגלוטן. ספגטי בדרך כלל מבושל ומוגש עם רוטב, כמו מרינרה או אלפרדו. אפשר להגיש גם עם ירקות, בשרים או מרכיבים אחרים.

מה זה פסטה?

פסטה היא סוג מזון העשוי מבצק העשוי מחיטת דורום, מים ולעיתים מביצים. בדרך כלל הוא מבושל ומוגש עם רוטב, כגון מרינרה או אלפרדו. הפסטה מגיעה בצורות וגדלים רבים, כולל מקרוני, פטוצ'יני, לזניה ורביולי.

ההבדל בין ספגטי לפסטה

ההבדל העיקרי בין ספגטי לפסטה הוא הצורה. הספגטי הוא ארוך ודק, בעוד פסטה יכולה להגיע בצורות וגדלים רבים. בנוסף, ספגטי עשוי בדרך כלל מחיטת דורום, בעוד שניתן להכין פסטה מסוגים אחרים של חיטה, כגון סולת או חיטה מלאה. גם שיטות הבישול של ספגטי ופסטה שונות. ספגטי בדרך כלל מבושל, בעוד פסטה ניתן לבשל, לאפות או לטגן. בנוסף, ספגטי מוגש בדרך כלל עם רוטב, בעוד פסטה יכולה להיות מוגשת עם מגוון רחב של רטבים, ירקות, בשרים ומרכיבים אחרים.

תְזוּנָה

ספגטי ופסטה עשירים בפחמימות ומספקים מקור טוב לאנרגיה. שניהם דלים בשומן ואינם מכילים כולסטרול. ספגטי מכיל יותר חלבון מאשר פסטה, שכן הוא עשוי מחיטת דורום, שהיא סוג חיטה עתיר חלבון וגלוטן.

סיכום

ספגטי ופסטה הם שני סוגי פסטה העשויים מחיטת דורום. ההבדל העיקרי ביניהם הוא הצורה, שכן הספגטי הוא ארוך ודק, בעוד הפסטה יכולה להגיע בצורות וגדלים רבים. בנוסף, ספגטי בדרך כלל מבושל, בעוד פסטה יכולה להיות מבושל, אפוי או מטוגן. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן